Kızlarrr 5 ay 8 günlüğüz.. Ek gıda olayına yarın 1 çay kaşığı yoğurtla başlamayı düşünüyorum🤣 Kendim yaptım kızıma yoğurt🥰 Ama merak ediyorum eğer alerjisi varsa nasıl anlayabilirim? Normalde de yüzünde ara ara kızarıklık olur benim sütümden kaynaklı. Eğer yoğurda alerjisi varsa nasıl anlayabilirim? Bir de tavsiyeleriniz var mıııı 🥰🥰🥰