Elifeslem1 Merhaba canım asla iki mama karıştırıp verme tepkime yapabilir bebekte. Çünkü her mamanın içeriği ve protein değerleri çok farklı özellikle de bebeğin bağırsaklarına çok ağır gelir. Benden sana bir tavsiye mamanı Dolap uygulaması kullanıyorsan oraya koyup satabilirsin son kullanım tarihini geçirmeden ama. Eğer onu yapamazsan bebeğin ek gıda alıyorsa pürelerine karıştırıp mamanı değerlendirebilir ya da çevrende ihtiyaç sahibi bulabilirsen ona hediye edebilirsin. Buarada bebelac,aptamil ve sma özellikle de sma hakkında pek olumlu şeyler duymadım. Bebelac ve aptamil bir tık daha iyi ama sma çok kötü bir mama ve bunların hepsi inek sütü içerikli olduğu için de sindirimi zor ve gaz yapma olasılığı yüksek mamalar. Ben bebeğimde golden goat kullanıyorum canım aşırı tavsiye ederim hem tadı harika,hem sıcak suda hemen eriyor,sindirimi inansınlar rahat asla kabızlık yapmadı bizde ve gaz sorunumuz olmadı. Çünkü keçi sütü içerikli anne sütüne en yakın sütlerden biridir. Birazcık pahalı ama bebeğin büyük ihtimalle onu çok severek içecektir özellikle bebeğin 4 aydan küçük ise gaz sorunun da çok olmayacaktır.4 aydan sonra zaten gaz sorunu kendi kendine kalkıyor canım. Bir araştır bak istersen ve bu mamayı eczaneden de değil alacaksan ebebekten satın al canım onlar mamaları özel bi soğutma sistemi ile koruyup reyona öyle çıkarıyor.Sevgiler 💐