Evet anneler,
• Hangi demiri kullanıyorsunuz acaba? Nutrigen Ferromixin Şase Form, Sidefer, Bestiron, Vitogilfe bunları duydum içeriği iyi olabilecek.. Varsa öneriniz alırım 😍
• Ya biz ek gıda tadımlarına başlamıştık. 6. ayına girdi oğlum. Artık öğün olarak vereceğim. Bunun için güvenilir, doğal olduğuna inandığınız sayfalar var mı? Alışveriş yapıp memnun kaldığınız? İşte bebek tarhanası, yulafı v.s gibi ürünler için..
• Ve hangi deterjan ve leke çıkarıcı? 🥺 Off bundan önce duru granül kullandım. Sanki çamaşırların üzerinde beyaz kalıntı bıraktı. 2 kere durulama yapmama rağmen… Sonra minoris aldım. Onda da koku var, koksun istemiyorum 🤭😬 Sanki kokunca kimyasal içerik fazla gibi hissedip rahat edemiyorum 🙄 Bir de asla leke çıkarmıyor 😌 Leke çıkarıcı ayrıca mı kullanmam gerekiyor?
• Bir deee yoğurt yaparken 2 kere kesilme oldu. Bende lor yaptım bunu bebeğime yedirebilirim değil mi?
Off anne olmak delilikmiş ya. Kafamda trilyon tane şey var. Hangisine yetişeceğim ve hepsini nasıl en mükemmel yapabilirim fikri uyutmuyor resmen 🥺