annesinin_kizi Merhaba kızlar Yarın merkeze gidicez orda kızımın kulağımı deldirmek istiyorum kuyumcu da Ücret ne kadar onu sormak istedim Ve fıs fıs sıkıldığı zaman acı olur mu bebek te yoksa o anki şeyden mi korkup ağlıyor lar Kızım 10 ay 3 günlük olacak yarın
annesinin_kizi annesinin_kizi deldirmek kendi karar versin istediği zaman deldirdin diyenlerin fikrine saygım var ben deldirmek istiyorum
sevdanurrrrr annesinin_kizi soguk sprey yakıyor ondan aglıyor biz 60 TL delirdik kulaklarını 4 5 hafta sonra kullakları kanadı iltihaplanma oldu o kadar dikkat ememe rağmen krem felan sürdüm cok şükür suan sıkıntı yok
Mom022 annesinin_kizi ben İstanbul özel sağlık kabinlerinde 20 tlye deldirmiştim. Soğutucu sprey sikiyorlar acı hissetmiyor. 10 aylıkken sıkıntılı dişlerin çıktığı zamana denk gelmişti bizim. Kulakları çok çekiştirirdi diş dönemleri. O evreyi atlattınız mi
Dilosss2112 annesinin_kizi ben 15 tlye deldim 1,5 yaşındayken akşamı duş bile aldık tek bir sorun yaşamadım 😄
patilianne annesinin_kizi küçükken kulaklarını deldirdiğinizde küpeden kaynaklı ciddi kazalar yaşabilirsiniz bir araştırın daha çok küçükmüş bence bekleyin ille deldirecekseniz kuyumcu da değil de daha steril yerleri tercih edin
annesinin_kizi Mom022 canım 2 dişi tam çıktı 2 dişi de patladı ucu çıktı birazı Kuyumcu da deldiricem sonrasından bir sıkıntı çıkmasa iltahap felan Küpe yapışmaz dimi oraya sürekli oynatmam mı lazım
Kwsr annesinin_kizi fiş fiş sıkıldığı zaman korktu benim kızım sadece. Baska ağlamadı oda uyusturyr zaten. 20 tl vermiştik biz a heryer aynı mo bilemem
annesinin_kizi Kwsr anladım canım inşallah benim kızım da ağlamaz peki küpe takıldıktan sonra ağlaması uzun sürmez dimi
Mom022 annesinin_kizi bizde yapışma olmadı sabah akşam krem sürüp bir tur çevirdim 3 güne tamamen iyileşti. Ama sana tavsiyem ust azı dişleri patlayınca deldir kulaklara agei yapıyor o dişler çekiştirip küpeyi çıkarmasın allah korusun :(
Kwsr annesinin_kizi bizim hiç ağlamadı gülücükler saçtı bilakis . Babası ile gidersen eger baba etkisi daha büyük esim almıştı hemen kucagina biseyler gösterdi acısını bile hissetmedi yani
annesinin_kizi Mom022 canım benim yaşadığım yerde kuyumcu var ama merkezde deldirmek istedim daha iyi olur diye (neden bilmiyorum) yarın gidicez merkeze de ondan bir anda karar verdim
Asel45 annesinin_kizi Ben 1 ay önce kuyumcuda 25 tl ye deldirdim kızımın kulağını .fıs fıs falan kullanmadı kuyumcu beş on saniye ağladı kızım sadece çok şükür ne kanama nede iltab oldu kızımın kulağında
Kwsr annesinin_kizi insallah canim cok yakıştırıyorum ben kiz bebege 😊🥰 Insallah sizde hemen atlatrsnz
Babe annesinin_kizi Daha yeni eczanede deldirdim 20 tl ye.Sprey sıktıklari icin agliyorlar.Acidigi yok yani.2 gun sonra kazagini cikartirken takildi birisi düştü.Takmak istedim taktirmadi.Bikac gun sonra ayni sekilde diger kulak ta dustu.Delikler kendi kendine kapansin tekrar deldiricem😀😀 Kanama iltihap sisme agri bisey olmadi bizim
annesinin_kizi Babe ayy yerim onu yaa maşallah ne güzel sıkıntı yaşamamışsınız Yani canı yanacak ağlıyacak diye korkmama gerek yok