Biz de 3 ay 15 günlükken yaptırdık bexsero aşısını o akşam bi kere calpol verdim ateş yapmadı çok sadece aşıdan 3-4 saat sonra biraz iç çeke çeke ağlamıştı. 3.ayda yapılabiliyor bu arada aşı doktorların planı değişebiliyo kimisi çok sonraya bırakabiliyo.