Merhaba iyi akşamlar. Annem ve babam geçtiğimiz hafta 1. Doz aşılarını oldular. Teyzem bugün pozitif geldi annemde cumartesi onunla birlikteydi bilmeden. Annem temaslı yani. Akşam test verdi annem de . Şimdi sorum aşısi annemi korur mu? Bilgisi olan var mı?