DurununAnnesi12 Anlamadım Atak haftasına 3 gün mü var yoksa bitmek üzere mi ? 3 gündür aşırı huysuz kakasını yapamıyor kendini kasıyor ağlıyor bundan dolayı mı ?
Kwsr DurununAnnesi12 genelde Google üzerinden bakılan atak hesaplamalari doğru çıkmaya bilirmiş . Takvimden hesaplardik biz hep . Kaka yapamadığı için huzursuz olabilir
Kwsr DurununAnnesi12 takvim üzerinden hafta hafta doğduğu haftaya kadar sayiyorduk mesela 10 haftalık mi çıktı bakıyorduk hangi haftalarda var ole yani uyku egitimcim solemisti bunu