sufflee Kızlar bebeğim 18 aylık 4 aylıkken regl olmaya başladım. Emziriyorum bebeğimi halen. Herşey normalken 4-5 aydır reglim hep gecikiyor bazen 10 gün bazen 5 gün bazen 7 .. Sizce doktora gitmeli miyim ? Yaşayan varmı
EgeveAlyaninannesi Valla benim kide oyle her ay 1 hafta gec olur bende kafaya takiyorum bu aralar bi sorunmu var diye 🤷♀️