superboyAliAsaf Kızlar 8 bucuk ayligiz ve oğlum gunde 4 kere altina yapiyor boyle durumda olan var mi normal mi bu onceden hic boyle yapmazdi gunde 1 kere ya da 2 gunde 1 yapardi sasiriyorum gercekten şoktayim 😊
Deletedmom345 superboyAliAsaf Ne güzel işte bağırsaklar iyi çalışıyor:) diş çıkarması bir sebep olabilir.
Hiram superboyAliAsaf ay benimkide 7buçuk aylık günde 3-4kere kakasını yapıyor bende şok oluyorum yediğini çıkartıyor hep resmen 😂
Minnaktivtivimmmm superboyAliAsaf günde 6 7 defa kaka yapıyoruz Doktorum da bana eğer artarsa serum takilcak dedi şimdi budami diş belirtisi yoksa kafam karsti ve tüm belirtiler var dişle alaka sadece 100 grm kilo kaybımız var
HungryWolf Altina yapiyor derken? Baska nereye yapacakti ki? Kaka diyorsaniz disten oturu olabilir fazlalastiysa.
superboyAliAsaf HungryWolf Çok şaşırdım gerçekten dişle alakalı olabileceğini hiç düşünememiştim şu anlık birşey yok dişlerinde ama belkiden çıkar yakında teşekkür ederim 😊
superboyAliAsaf Deletedmom345 evet şükür çalısıyor :) dişle alakalı olabileceğini hiç düşünmemiştim teşekkür ederim😊
HungryWolf Minnaktivtivimmmm nekadarlik bebeginiz. Biraz fazla tabi ishal gibimi yapiyor? Usutmus olabilirde.
superboyAliAsaf Minnaktivtivimmmm ishal gibi mi normal mi bizim ki normal yapiyor kilo kaybimiz yok şu anda