Minel4544 Kızlar 1 buçuk aylık oğlum var ilk doğduğu günden beri mama kullanmak zorunda kaldık artık azalttım mamasını ama son günlerde kabız benim yardımımla yapıyor ve çok ağlıyor duruma alışmasından korkuyorum sizce ne yapmalıyım
Minel4544 Sumoloji başta kullandığım mama probiyetikliydi probiyetiği ayrı falan alınabiliyor mu bilgim yok hiç
zeytinbacilar Canım biogaia bağırsak düzenleyici probiyotik doktorlar genelde bunu veriyor bi dene istersen doktorunuza danışarak
zeytinbacilar Minel4544 Canım onu bilmiyorum bizim arada kabızlığımız oluyor ek gıdaya başladığımız için ama yapamadığı olmadı hiç zorlansada yaptı sert olmuyor zaten bizim ilk zamanlar kakasını yapmama sorunu vardı Dr biogaia vermişti bağırsak florası için ama dediğin damla nasıldır bilmiyorum