Gelincik06 Nasıl olmalı sıfır kol zıbın üste uzun kollu hastane çıkışı ya da eşofman üstü onun üstüne tulum ya da elbise giydiriyorum artık kalın gibi olacaklar sanırım nasıl giydirmeliyim sizce
-Gizem- Gelincik06 bir kat daha ince giydirmeniz yeterli. Zaten kendi giydiğinizden bir kat fazla giydirin diyorlar 👶🏼