Digdemmasaff Minikcasper01 ben direk hipp le başladım ve devam ediyorumda şuan ama bebeğimin kakası mamaya başladığından beri yeşil ve anne sütü kakasına göre daha yoğun. Şuanda kakasının yeşil olması bir sorun olduğunun mu işareti? Bu arada 2 aydır kullanıyoruz