Bebeğim 4. Ayına gircek haftaya şuan atak haftasında ve bir haftadır meme reddi yaşıyoruz. Meme de 3 ,4 dk emiyor en fazla sonra ağlamaya başlıyor. Sizce bu kadar emmeyle doyar mi ? 2 saate bir emzirmeye çalışıyorum ama dediğim gibi az emiyor. Cişli bezleri 4 yada 5 i buluyor günde. Bu arada sütüm tazyikli geliyor bunu nasıl engelleyebilirim tam güzelce emmeye başladıginda bu sefer boğazına kaçıyor sinirlenip ağlıyor almıyor memeyi tekrar sağıp biberona da alıştırmak istemiyorum. Biraz uzun oldu ama sizce bu sürec geçici mi. Kilo alamicak diye endişeleniyorum :(