bertn Kızlar ben kızım doğduğundan beri herseyi Lcw den alırım ama son iki aydir hersey o kadar pahalı ki en dandik şeyler bile 40 50 lira ve her ay fiyat artıyor moralim çok bozuldu 😡😡
bertn Cookanne aynen ya şükür yine maddi olarak kötü değiliz alınır ama zorda olan insanlar ne yapsın ya basit bi tayt bi üst 50 lira yaz geliyor bu çocuklar renkli renkli giyinmeyi haketmiyor mu
Sevilayy_1 bertn Outlet mağazaları biraz daha uygun olabiliyor yada Trendyol indirim kuponu falan verince artık zaten diğer bebek ürünlerine hiç yaklaşamıyoruz🤷🏻♀️
Mayisannesi34 Ben geçen bir arkadaştan aldım buradan kıyafetleri çok iyiydi sıfırdı hepsi zaten uyguna geldi 😊
bertn Mayisannesi34 ne güzel iyi olmuş valla yaz geliyor güzel cici kıyafetler giymeli cicislerimiz:)
Mayisannesi34 İkinci el uygulamalarında sıfır ürünler de oluyor oradan alabilirsiniz herşey çok pahalı gerçekten 🙄
bertn Begonvillll 😂😂😂 valla her ay düzenli yüzde yüz zam yapıyor geçen hafta baktığım pijama takımı 29.90 di bu hafta49.90 çok ciddiyim öyle bi artış yapmışlar