Kk41 Aayyss hayır sadece 1 gün fitil bide krem sürdük o kadar karton bardak koyduk. Yapısmayana kadar
PortakalliKahve Omero21 ben almadım canım doktor demişti al diye. Bende anlamadığım için bardak koydum
-1590sinem 4 aylıkken yaptırdık çok rahat geçti bardak koyduk bizede doktorumuz 6.ayi geçmeden yaptirin dedi