Merhaba. Oğlumu sünnet ettiricez genel cerrah 6 ayı doldursun dedi bu ay sonunda olucak ama korkuyorum acıcakmı nasıl geçiricez o dönemi ve oğlum kapanıp oynuyor kapanıp uyuyor napıcamı bilmiyorum o yüzden sizler naptınız nasıl atlattınız o dönemi kaç aylıktınız?