Merhaba sevgili anneler 4 gündür çocuğum sürekli ateşli 39 dereceye kadar çıkıyor ateş düşürücü veriyorum 5-6 saat sonra yeniden çıkıyor doktora götürdüm bütün tetkikler temiz çıktı korona testi bile yaptılar 4 tane üst diş 2 tane altta var eli sürekli ağzında diş olabilir mi (diğer dişlerinde hiç sıkıntı olmadı)ve ne kadar zaman sürer bu ateş bu durumu yaşayan tecrübeli anneler varsa bilgi alabilirmiyim ilk çocuğum hiç tecrübem yok şimdiden teşekkür ederim