Sebosss ayaginda ice basma veya herhangi bir saglik sorunu yoksa ortopedik önerilmiyor bilinenin aksine aslinda anotomik ve tabanın yumuşak yani bukulebilir olmasi isteniyor bileğini sarıcak şekilde olmali herhangi bir burkulmaya onlem gibi ve ayagina tam olmali ne kucuk ne büyük ilk adim ayaakkabisinda bildiklerim bu kadar 😊