Hayır tabiki. Doktorlar 2 aydan sonra sağlıklı kilo alan bebekleri gece uyandırmsnıza gerek yok diyor. Ben 20 günlükte beri uyandırmıyorum. Kendi istediği zaman uyanıyor. Büyüme hormonu u 9 ile 3 arasında gece salgılanıyor yani o uykuya ihtiyacı var bebegin.