calikusuu Mehmet çocukken geçirdikleri kazada ölüyor. Ahmet kendi kimliğiyle Rusya’ya gidip çalışıyor , yaşadıkları, tutuklu geçirdiği zaman, kurtulunca Olga’yı kaybetmesi onu kendini inkara sürüklüyor diyeyim o zaman. Mehmet’in yerinde olsam ne tutuklanır , ne de Olga’yı yitirirdim diye düşünüyor.