4 ay 22 günlük Bebeğimin boynunda ve özel bölgesinin yanında kızarıklık oluştu. İsilik gibi değil. Kızarık ve tahriş olmuş gibi.
Doktor önce pişik olabileceğinden şüphelendi. 4-5 gün geçmeyince alerjiden şüphelendi. Son dönemde çok fındık yemiştim o yüzden şimdilik fındıktan şüpheleniyoruz.
Sevgili anneler siz alerji olduğunda özel bölge kenarlarında ve boyun altında kızarıklık gördünüz mü?