Bebeğim 6 aylık ve 15 kg fazlalığım var. Maalesef emzirmek bende kilo vermek adına işe yaramıyor. Çok yemesem de emzirdikçe ağzıma az da olsa bi şey ayma ihtiyacı hissediyorum ve 15 kilo üzerime yapıştıkça yapışıyor. Bebeğim 9 aylıkken diyetisyen yardımıyla zayıflamayı planlasam da yaz geliyor diye erteleyesim de yok. Neler yapabilirim, örnek beslenmeniz var mı bana önereceğiniz ve memnun kaldığınız?