Merlinlin Tospikm benim bebeğim 3 aylık eşim şimdiden diyor ikinci gelsin mi ikinci gelsin mi 😒 he gelsin diyorum bazen ciddiye alıyor. Daha ek gıdaya geçişi var emeklemesi yürümesi var, var da var 3 ayda ne yaşadık ki diyorum yaşanacaklar geride inşallah diyorum yok adam şimdiden ikinci peşinde erkekler bi tuhaf 😂
2minikannesii3 Tospikm 2 oglumun arasinda 3.5 yas var ☺️ Bize gore cok ideał hic zorlanmadim desem yeridir diger oglum tum ihtiyaclarini kendi karsilayabiliyor 🙂
416767 Bnce en az 4 5 diye düşünüyorum etrafımda çok fazla erkenden 2. Çocuğu olanlR var çok pismanlar 🙄🙄
1anne1bebe Tospikm oğlum yarın 28 aylık oluyor Haziran gibi istiyoruz inşaAllah o zaman 30 aylık olur kaldım ettim 9 ay da hamilelik derken 4 yaşına gelir ideal zaman bence
Babybloom Tospikm 3buçuk yaş aralığından şu an çok memnunum✌️oğlum kendi işlerini halledebiliyor, kardeşi olduğunun farkında, ve bazen sorumluluk alıyor. Kızım da evde hala oyun çağında olan bir çocuk olduğundan onu izleyerek oyalanıyor. Win win😁