Bebeğim 17 aylık bugün Dr a gittim rutin kontrol için hap kullanmak istediğimi söyledim yasmin verdi emzirdiğimi söyledim yinede kullanabilirsin dedi var mı emzirme döneminde kullananlar Bi kafam karıstı. Birde memnun olan veya olmayanlar yazabilir mi