Rose21 sarılık olmuştu ışın falan gördü o sıra doktor sağıp ver dedi bide mama ver dedi süt te tam gelmemişti ee alıştı tabi mama ya biberona. Bi ara iyi gittik gündizde gece de emiyodu 2,5 aylık oldu buna bi geldiler gözü açıldı 😁🤦🏻♀️ Ancak geceleri uykudayken emiyo oda emiyo mu emin değilim eskiden ağzının kenarından süt akardı şimdi yok yutkunma seside çok duymuyprum