Emirin_Annesiii Bebeğim dönmeye başlayalı mecburen yere pike serip üzerine koyuyorum ama yinede yerden soğuk almış çünkü klimayla ısınıyoruz tabanlar ısınmıyor. İlaç kullanmak istemiyorum hemonjiyom tedavisi görüyor evde ne yapabilirim yardımcı olur musunuz
Muverrih Emirin_Annesiii Geçmiş olsun canim bir fikrim yok doktora götürdün mu götür bence o ne diyorsa yap. yerden soğuk çeker yaz bile olsa koyma oyun matı aldım ben ona koyuyorum sende alabilirsin e bebekten.
Sdtyldrmklkn Emirin_Annesiii ıhlamur verin rahatlatır. Ben 20 günlükken kabız oldu. Annem verelim dedi ne kadar hayır desemde karşı ciksamda çaresizlik içinde vermek zorunda kaldım ve rahatça kaka yaptı. Şimdi ne zaman anlasam karnı agridigini hissetsem veririm. 4 aylığız.
GoGirl Emirin_Annesiii tuluk koyun poposuna karnina ya da bir bezi utuyle hafif isitin yakmayacak sekilde karnina kyun isitsin
Emirin_Annesiii Muverrih yarın götürücem doktora da ilaç vermek istemedim evde yapabileceğim bir şey olursa yarına kadar yapayım diyorum