ecemm-6161 Didarr canm kabız ise içtiği mama varsa içşne saf zeytinyağı koy az ya da poposuba sür dene bir de bol su içir
ecemm-6161 Didarr anladım canım ana su ver su vermen gerek kabız ise su cok faydalı doktorum demişti ben veriyorum
ecemm-6161 Didarr öyle fazla değil canm 1 cay kaşığı kadar ben verdim3 aylıkken doktor dedi bize manasının içine koyuyordum hep calla saf doğal zeytinyağı olsun
Aysess38 Didarr 6.aya doğru bizimde azalmıştı 💩 yapmamız … normal yani .. 3.günden fazla sürerse hatta 5 10 güne kadar anne sütü alan bebeklerde normalmiş 💩yapmama o yüzden rahat olun herhangi bişey vermeyin derim
Aysess38 Didarr bizimkide öyleydi günde 2 3 kez yapan bi bebekti 6aya girmemizle azaldı 2 3 günde bir yapıyor artık ..evet gazı da öyle kötü kokuyor 🙃