glbgci size sorayım ben de çok korkuyorum alışan toplam 5 tane aşı varmış menenjit, 1 yaşında iki doz yeterli dedi sadece aynı işlevi mi görüyor şimdi, 1 yaşına kadar yakalanma riskini önlemek için mi 3 doz oluyor 🤦🏻♀️Öğrenemedim bu aşığı bir türlü 7,5 aylık şu an