Canım kilo alımı normalse çok da takılma gerçkten her bebek kendine özgüdür.Bireysel farklılık diye birşey var sonuçta. Uzmnlar ortalama söylüyor. Yenidoğnlr günün çoğunu uyuyark geçirr diyorlr kızım dört aylık oldu hala gündz toplmda bir saat nile uyumaz gece de 6 max parça parça uykusu 😂