denizmavisi1 İyi akşamlar kızlar kızım 6+15 ek gıdaya da yavaş yavaş başladık 2 gündür kusma oluyo fakat kötü kokulu oluyo acaba ek gıda döneminde başına böyle bişey gelen varmı yada üşütmüş olabilirmiki
Dondu_123 denizmavisi1 belkı mıdesı üşümüs olabılır veyada yedıgı bırseyı kaldıramamıstır mıdesı sırtına kucuk bı bez parcası koyun gecer ınsallh