Derin36 bütüncül tıp uzmanı arastırıp bu konuyu gündeminize alın derim. Hayatınızda beslenme alıskanlıklarınızı, sporu vs. saglıklı atılımlar yapmaya calısın. Her kadın yumurtalarıyla doguyor, mekanizmanın bozulmasında bir sebep olmalı. Doktorlarımız sadece hormon verip gönderiyorlar, nedenini arastırmadan. Altta yatan sebebin caresini bulursanız ( basit mineral takviyesi gibi birşey bile olabilir cözümü misal) daha iyi olur.