2.5 aylık oğlum var, kahverengi doğum lekesi oluşmuştu hamilelikte, göbeğimin içide koyu renk olmuştu.birlaç gündür döküntü şeklini aldığını fatkettim. Bugün duşta kese yaptım oraya geçermi acaba diye, anaaa bi baktım geçti tertemiz olduuu 😍 Doğum çizgisi olup da geçmeyen varsa duyurulur😍👍🏻