Kızlar 2 ay 27 günlük bi kızım var son 2 haftadır gayet iyiydik gaz sancımı vs. Kalmamıştı . Fakat 3 gündür resmen yerlerdeyiz saçını kulağını koluyo yuzunu ovuşturuyor ağlıyor ne biberon alıyo ne emiyo ne uyuyo zor bela uyutuyoruz 10 dakka demiyo uyanıyor sürekli bi huzursuz nedir bu kızıma ne oluyor ????