Tokyo Merhaba ben sıkıntı etmiyorum ama şuan bile aa kaşlara bak diyenler var acaba ilerki okul yıllarında uzecekler mı bebegımı😢😢şimdiden dusunur oldum
Mu-Mi Tokyo benim oğlunun da öyle birleşik dert etmiyorum ama kiziminkide bitişik tek umudum dökülür inşallah kafayı taktim gözüm takılıyo
Berrusunannesi Benimde öyleydi küçükken bana çok dediler hatta 4.sinifa giderken anneme yalvarmıştım neolur alalım diye annem izin vermemisti
Tokyo Berrusunannesi 🥺🥺🥺bende bundan korkuyorum şimdi bile rahasız oluyorum dıyenler oluyor benım için en tatlı bebegı gozumun nuru😘😘😔😔baska anneler varmı acaba
kkanne Bebeginiz kiz mi erkek mi 🙈 Benim oğlumda biraz tuylu alnı falan ama artık yenidogam bütün çocuklar da var genel olarak,cunku hormonlu gıdalar tüketiyoruz hep
Berrusunannesi Tokyo benimkininde bıyıkları var kimseyi duymayın onun tek kili için biz canımızı veririz okula başlayınca da ona sürekli ne kadar güzel olduğından bahsedin bence oda asicaktir o durumu
Tokyo Yusufmomm suan oyle ama neden herkezın dıkkatını cekıyor anlamış degılım ben inanın fark etmıyordum bıle cok sağolun
Tokyo Mu-Mi cok mu sızınde işte ben takmazdım takar oldum insanlar sagolsunlar kac yasında oglunız dahada belirginleşir mi sizce