Masumkelebek benimde öyle ben sağmıyorum artık moralim bozuluyo bebeğim her emdiğinde bakıyorum gayet güzel geliyo doyuyo bence yeterince çişli bez alıyorum çünkü. Ve bebeğimizin ağzı be gücü gibi hiç bi sağma makinası yok bozma moralini. İnstagramdan emzirenanneyi takip etmeni tavsiye ederim. Bol sütlü günlerin olsun inşaAllah 😊