Karanfil06 7 aylıkken ramazana denk gelmişti ek gıdaya yeni başlamıştı ama tabi asıl besin anne sütüydü tutmadım o yüzden azalır diye. Sonraki ramazan 1,5 yaşına denk geldi yine çok emiyordu ama dudak tiryakisi gibi yani doymak için değil. Ana besin ek gıda olmuştu artık. O zaman tuttum orucumu şükür. Hiç zorlamadı, sütüm de azalma oldu mu farketmedim azalsa da dert değildi çünkü. Nacizane tavsiyem, ana besin anne sütüyse, cocugu aç bırakma riskine girmemeniz.