HappyKids Emzirmek herşeydir ❤️ ama herşey emzirmek değildir 👌🏻 emen çocuk da sağlıklı olabilir emmeyen çocuk ondan da sağlıklı olabilir bünye meselesi. Toplumsal dayatmalarimiz emziremeyen annelerimize suçluluk ve vicdan azabı yüklüyor. Oysa dünyanın sonu değil. Benim oğlum da meme bağımlısı, doğduğundan beri. Şu an iki yaşına iki gün var ve gecede hala 4-5 kez uyanıp emiyor. Her sabaha isyanla uyanıyorum hatta bazen eşimden uyku şurubu istiyorum günaydın demeden, ama sadece o an bir saat sonra unutmuş oluyorum. Yani iki Senem böyle geçti. Sırf çok emiyor diye asla biraktirmaya çalışmadım. Bu hastalık döneminde nezle bile olmadıysa (evimizde ısıtma sorunu da var) çok emmesine bağlıyorum. Kafama göre asla bırakmam, çok emiyor bağımlı vs diye bunu ona yapmam. Burda okuduklarima her ne kadar saygı duysam da şaşırdım. Çevremde o kadar çok emziremedigi için üzülen anneler varki, hep teselli ediyorum onları. Burda sırf çok emiyor diye Ortasında bıraktıran annelere ve bebeklere çok üzüldüm. Neyse, kendi fikirleri. Sağlıklı ömürler tüm bebislerimize ❤️