Ramazan ayı geliyor bebeğim 33 günlük .oruç tutmalı mıyım bilmiyorum sütüm azalır mı bebeğim aç kalır mı susuz kalır mı ? Zaten kanamam geçmedi ama Ramazan’a kadar kesilebilir ya da Ramazan’ın ortalarında da kesilebilir.doktor bol bol emzir sarılık olmasın tamamen geçsin dedi.gözlerinde çok hafif sarılık var.Sarılık olmadı hiç çok az vardı baştan beri şimdi belli belirsiz var bu gün kontrolden gelince doktor bol bol emzir bir şeyi kalmaz dedi bilmiyorum bahane edip de oruç tutmuyor gibi mi oluyorum diye kötü hissediyorum