1Dost teşekkürler dr ne derse onu yaptm araştırdm yaptıranlardan da sordmhiç böyle sorunlardanw bahsatmediler dr 3 aylık iğne yapalm adet görmezsin sıkıntı olmaz dedi tamm dedim 5 ay kanamam oldu geçen 2. çocukta yine söyledi kesinlikle olmaz dedim spiral o zaman en iyi yöntem dedi yapan hemşire de herşeyi söylesi böyle kanama olacanı söylemedi bana hiç birisi yaramıyor demekki hayırlısı geçer diye bekliyorum cevaplarınz için çok teşekkürler