Yenianne0204 Hanımlar 4 gün önce sezeryanla doğum yaptım kızım sadece sol göğsümü emiyor yara yaptı. Sağ göğsümü hiç emmiyor ikisindende süt geliyor diğerini sağıp boşaltıyorum kurumasın diye. İçmesi icin ne yapabilirim?
zarifbirhanim Yenianne0204 Sol gogsunuzu emzirir gibi sağa tutun. Belki diğer tarafına yatmak istemiyordur
aysenurbahadir Yenianne0204 benimde öyle olmuştu bebek hemşiresi normal olduğunu söylemişti ters emzir sonra düzelir dedi ara ara düz emzirmeyi denedim bir hafta sonra falan normal emmeye başladı