Zynp38ia benimki de birden bırakıp sinirleniyor ilk başlarda anlayamamıştım ama sütten gazı oluyormuş artık öyle sinirlendi mi ya da bıraktığı aniden kaldırıyorum omuzuma doğru yatırıp sırtını sıvazlıyorum çıkarıyor gazını sonra içirmeye devam ediyorum.muhtemelen gaz yapıyordur benim bebeğim de 33 günlük .ya da sütün gelmiyor olabilir az geldiği için de sinirlenebilir