Martannesi12 Merhabalar , bebeğim 25 günlük ancak sütüm yetmediğinden mama da veriyorum . Mamayı enjektörle veriyorum ama çalıştığım içim bu benim çok zor olmaya benek için ise beslenememesine sebep olmaya başladı . Sizce biberona geçmem için erken mi , siz olsanız ne yapardınız ?
Beyazlale Martannesi12 biz ilk günden verdik biberonla mama. Ver bence meme redii falan yapmaz. Fazla sık vermemeye çalıl
Miyauw Ben geçerdim öyle yada böyle zaten mama içecek bu bebek sen işteyken. Şuan yaptığınız kendinize eziyet bence
Martannesi12 Miyauw Meme reddi yaşanmasından korkuyorum canım . Yoksa şu an yaşadığımı gerçekten anlatamam . Bir taraftan meme veriyorum bir taraftan mamayı enjektörle bebeği emzirirken veriyorum .
Miyauw Martannesi12 ama şöyle düşün işe başladığın zaman biberon zaten vereceksin o zaman da yaşayabilirsin meme reddi. Tabi siz bilirsiniz ben 4 aylıkken işe başladım o yüzden işe başlamadan önce sağıp vermeye alıştırdım biberonla benimde sütüm yoktu mama çay geçtik sonra tabi
Martannesi12 Erincinannesi Serbest meslek canım ve süreli işlerden dolayı gitmem gerekiyor . Hatta 2 kere de gittim .
Erincinannesi Martannesi12 ya yasak olmalı seni böyle çalıştırmaları, dinlenmen lazım, daha vücudun toparlayacak, en az 3,5 ay izin hakkın var ya. Allah cezalarını versin bu halde seni çalıştırıyorlar, bu kul hakkıdır ben başka birşey demiyorum.
Martannesi12 Beyazlale Hadi ya , vicdanım el vermiyor bu kadar küçükken memeden kesilirse diye ama mecburen deneyeceğim öyle görünüyor .