Nazli_07 bende hem mama hem meme reddi yaşıyorum 2 aydan beri şuan 5 aylık olacağız, kaşık mamasina ve ek gidaya baslatti doktorum,hipp in yulafli kasik maması var ,mamayla hazirlaniyor,en azindan gunde bi kez veriyorum beni rahatlatıyor çocuğum doyuyor,yoksa mamayı enjektorle veriyorum ama asiri yipratici benim icinde oğlum içinde,doktora sorup bu kasik mamasini gunde kac kez verebiliriz diye,en azindan normal maamayi da yemis oluyor, ,bi deneyin doktorunuza sorup,yulafa alerjisi yoksa