Fatma46elif35 suan oglum 17 aylik. O donemlerde kaka sayisini tam hatirlamiyorum ama cis ve kakasini hep cok yapardi. Emzirme suresine gelince oglum dogdugu andan itibaren memeye cok bagliydi. Hala da oyle. Sadece karin doyurmak icin degil zevkine emiyo😀 o yuzden ben cok emzirdim.. her istediginde . Gece beslenmesini de kesmemistim o donemde.