Melek7 6buçuk ay önce sezeryanla doğum yaptım. Şu an dikişlerim kabarık ve kırmızı arada da kaşınma oluyor. Normal midir bu durum? Kırmızılık ne zaman hafiflemeye başlar ve dikişlerdeki kabarıklık ne zaman geçer? 😞
Kuzumveben Melek7 4,5 ay oldu sezeryanla doğum yapalı kabarıklık yok asla sadece ince bi cizgi oda cok kirmizi degil pembe gibi bence bi doktora gorunun kabariklik ve kasinti icin cunku uzerinden baya zaman gecmis dogumun
Hayal123 Melek7 benimde 6 ay oldu aynı dediğin gibi kabarık ve kızarık.. normal midir bende bilemedim 🙄
Mduygum Melek7 üşütürsen kaşınır iğne gibi de batar diye biliyorum suana kadar hep dikkat ettim iki bucuk ay once sezeryan oldum ve slikon krem kullaniyorum izinin gecmesi icin 15 gun once basladim kreme 2 ay kadar kullanmak gerekiyomus izin gecebilmesi icin doktorunuz size vermedi mi
Rosemom Melek7 benimde altı ay oldu ve aynen dediğin şekilde merak ediyorum normal mi diye açtığın iyi oldu cnm
tgc Melek7 7 ay oldu ikinci sezeryanim bnmde ara ara kızarır yanar kazınır bgn hele sizim sızım sizladi ayak da çok durdugum an bittim hele bide temizlik yaparsam şahane 😂 geçiyor yine aynı alıştım artik
elifiii Melek7 dikişlerinizdeki kabarıklığı internetten keloid diye aratıp size uyuyor mu diye bir bakın, eğer öyleyse doktorunuza danışın. kabarması pek normal değil gibi..
Mduygum Melek7 dermatix jel verdi bana sabah aksam kullaniyorum Gec kaldigini zannetmiyorum iki senelik ameliyat izlerini bile iyilestiriyomus bu krem