Seyitmirac Merhabalar. Doğumdan sonra kabızlık başladı doktora gittim lavman verdi sadece. Ondan sonra büyük tuvaletimi yaparken sanki cam çıkıyormuş gibi hissediyorum kanama oluyor oturamıyorum bunun için hangi doktora gitmeliyim
PembePelikan Seyitmirac genel cerraha gidin elle muayene edip birkaç krem verecektir. Onlar çok iyi geliyor merak etmeyin. Bir süre yediklerinize de dikkat edin..
ilkgozagrimm Seyitmirac canım daha dün gittim ama bende kanama yoktu hemoroid başlangıcı var doktor muayneyi elle yapıyor sedyeye uzanıyorsun ihmal etme git korkulacak bişey yok
Begum26 Seyitmirac sizin anlatmanıza göre çatlak var doktor elle muayene ediyor benim de olmuştu çok acı veriyor kremle düzelmişti ilerlemeden gidin sonu ameliyat gözüküyor maalesef
Begum26 Seyitmirac hayır doktor da bişey yapmıyor siz kendiniz için acı oluyor lavaboya çıkınca canım
Begum26 Seyitmirac benim baya oldu bu hastalığım ama doğumdan sonra çoğaldı eski kullandığım ilaçlar fayda etmedi doktordan utanmıştım gitmedem daha fazla dayanamadım çünkü çok sancılı ağrılı oluyordu sürekli ağlıyordum doktor bana karışım olarak krem verdi onu sürdüm geçti ama doktorun bakması lazım utanılacak bir şey değil hastalık bu canım
Seyitmirac Begum26 benim doğumdan sonra oldu ilk bir hafta bişey yoktu sonra birden böyle oldu özele mi gittiniz yoksa devlete mi
Begum26 Seyitmirac özele gittim canım nerede yaşıyorsunuz aynı yerdeysek benim gittiğim doktoru önerebilirim
PembePelikan Seyitmirac tahmin edebiliyorum ama bir an önce doktora gitmelisin hem ilerlemez hemde çok rahat edeceksin
Cicekimftm Seyitmirac geçmiş olsun. Lifli gıdalar tüketin. Hemen kendinize kayısı hoşafı yapın gün kurusundan.ananas suyu alın için iyi gelecektir. Makat çatlağı gibi duruyor. Bu krem var anuflex diye genelde onu veriyorlar çatlak için.