nesshe Bebeğim 9 aylık ,oldukça hareketli ,kalkmaya çalışıyor vs.yürüme arkadaşı almak istiyorum ama erken mi ,ayrıca pilsan happy ile e bebekteki baby toys happy arasında farklılık var mi ?bilenler yardımcı olursa sevinirim
nesshe Bim i bende takip ediyorum ama gelecek gibi görünmüyor ,baby toys ürünü de aynı gibi kararsızım şu an