Nurhan88 Hamilelik testi yapmıştım adetim 12 gün oldu geçeli çok silik ikinci çizgi çıkmıştı bugün kan testi yaptırdım yarın sonuç göstericem şimdi e-nabızdan baktım 0.33 çıkmış hamile değilimdir inşallah anlamadım birde siz bakarmısınız
_mercanligunler Nurhan88 ya bu ara herkeste bir gecikme var hep öyle duyuyorum okuyorum , benim de 8 gündür olmuyor test yaptım negatif çıktı olsa da rahatlasam artk bi :)
Nurhan88 _mercanligunler bende aynı durumdayım korunduk ama insan yinede korkuyor geçikince her ay böyle olmasa bari bu korkuyla yaşanmaz