Kızlar oğlum 7 buçuk aylık üst dişler çıktıkdan sonra huyu değişti açıktığında yada kaka yaptığında huysuzlanıp sadece mızırdanan bebek çığlık atmaya başladı ama bu öyle böyle bi çığlık değil ev inliyor öfkeyle bağırıyor almazsam kucağıma çığlığın dozu artıyor başına böyle bişey gelen oldumu geçiyormu bu haller sinir sistemim yıprandı 🥲