sntnblk Merhaba arkadaşlar size bir şey sormak istiyorum. Büyükleri bilirsiniz 40 gün dışarı çıkılmaz vs vs. İllaki çıkılıyor. 18 gün oldu doğum yapalı. Annemler kayınvalidemlere vs gittim. Yarın hava çok güzel ve bende çok bunaldım. Acaba bebeğimle beraber dışarı çıksam sorun olur mu acaba insan inanmak istemiyor ama bir yandan da korkuyor. Hem bana da biraz yürüyüş olur diye düşünüyorum var mı aranızda dışarı çıkan
Tospikkkk sntnblk hastaneye falan kontrole aşıya götürüyorsak gezmeye niye götürmeyelim bebek eve dışardan geldi zaten 🤣bende duydum kimseyi dinlemedim hep çıkardım 2.aydayız
minikaa sntnblk 20 günlükken pazara markete çıkmıştım 😂ay niye çıkardın diyen teyzelere de hiçbişey olmaz Allahın izniyle diyip geçiştirdim 😂
withecru Temmuz basında doğdu kızım her yere götürdum ev oturmasına, pikniğe, hastaneye siz de önleminizi alarak gidebilirsiniz bi yerlere diye düşünüyorum ve kızım da seviyordu hala da seviyor gezmeyi
Tugcealp sntnblk ben 20 günlükken memlekete gittim 5 günlük tu arkadaşıma kahvaltıya gittim insan bunaliyor